Politica de retur

La Mypin e in regula daca te razgandesti. Mypin.ro certifica si garanteaza calitatea produselor comercializate.
Ne dorim sa iubiti produsele noastre si sa devina piesele preferate de voi. Acesta este motivul pentru care am gandit o procedura de retur simpla, clara si rapida.

Daca un produs achizitionat nu te multumeste pe deplin sau nu ti se potriveste marimea, iti oferim posibilitatea de a-l returna in termen de 14 de zile calendaristice (numaratoarea incepe din ziua in care ai primit coletul) fara nici o explicatie, desi ne-ar ajuta sa stim motivul.  O comanda poate fi returnata integral sau partial.

Cum returnez un produs?

1. Ne trimiti un mesaj la adresa de email contact@mypin.ro sau prin sectiunea Contact din cadrul siteului mypin.ro. Mesajul va continue informatii de identificare (nume, prenume, telefon, adresa de email), de localizare (adresa de ridicare a coletului pe care il vei returna) si contul in care doresti sa fie facuta rambursarea valorii, in cazul in care nu optezi pentru inlocuire.

Optional, te rugam sa ne mentionezi si motivul returului. 

2. Impachetezi produsul/produsele. Ar fi minunat daca ai avea cutia noastra initiala, dar daca nu, ai grija sa fie bine impachetat(e) si ferit(e) de umezeala. 
Noi trimitem curierul la adresa specificata de tine, pentru ridicarea coletului, de obicei a doua zi dupa primirea cererii de retur.


Costurile de transport sunt suportate de Vanzator, atat in cazul returului, cat si in cazul primei inlocuiri.

Daca returul are loc din cauza unui defect al produsului, te rugam sa ne contactezi pe contact@mypin.ro.

!! Nu acceptam produsele care au fost spalate si/sau folosite ori produse care vin in alta stare decat cea in care au fost trimise. Produsele conforme pentru retur sunt cele care se intorc la noi in aceeasi stare in care au fost trimise si in conditii perfecte pentru a fi revandute!

Daca un produs neconform este returnat, acesta va fi refuzat si returnat clientului. Daca acesta refuza primirea lui, noi il vom pastra fara nici un fel de despagubire. 


3. Dupa ce coletul ajunge la noi este verificat si aprobat/respins 

Daca produsele sunt conforme si ai dorit schimb cu alte produse care sunt pe stoc, in maxim 2 zile lucratoare pleaca de la noi pachetul cu produsele schimbate.

Daca produsele sunt conforme si ai dorit restituirea banilor, noi iti vom returna contravaloarea produsului in termen de 7 zile. Costurile pentru serviciile deja prestate nu se returneaza (ex. costurile de transport, ambalare produs, etc)


FOARTE IMPORTANT! In cazul produselor personalizate dupa cerintele clientilor nu este acceptata inlocuirea sau restituirea banilor.